יום שישי, 23 ביוני 2017

דני ג'יפ - טיול ג'יפים מיוחד

במרוץ החיים הבלתי נגמר חייבים ללמוד לקחת לעצמנו רגעים למנוחה קצרה , לתת לגוף ולמוח להירגע לנוח ולספוג בהנאה בלי לנתח מספרים , לחשב חישובים . לתת לעיניים הרגעה מהריצודים הקבועים של מסך המחשב, הטלפון , או כל מסך אחר – פשוט לנוח.
אז השבוע החלטתי בלי נקיפות מצפון בכלל לקחת לי יומיים של חופש ולנסוע לגלבוע. הגלבוע נהדר גם עכשיו בקיץ. השילוב בין הצבעים של בריכות הדגים , עם האזורים המעובדים מהמם. אהבתי במיוחד את השטחים החקלאיים המעובדים במעגלים – כמו פיצה ( סליחה אבל זה עולם המושגים שלי ) החתוכה לסלייסים של ירוקים / חומים . העיגולים מקורם במערכת ההשקיה המיוחדת שנעה במעגל.
היום הראשון הוקדש לארוחה נעימה בעפולה ושיח אין סופי מענג וכיפי עם חברה טובה.

ביום השני ביליתי עם דני הבעלים של דני ג'יפ . איש מקסים בעל חיוך שובה לב אתו סגרתי מראש על חצי יום טיול בגלבוע . בשיחת הטלפון המקדימה דני ברר במדויק מה חשוב לי . רציתי לראות בעלי חיים , מים זורמים וטבע. דני עוסק בטיולים בבניה אישית כבר שנים, מתמחה ​ב​הובלת ​קבוצות מטיילים, ובעל ניסיון רב בהפקת אירועי גיבוש אתגריים בטבע לחברות​ וארגונים. חבילות הטיולים של דני ג’יפ הן מהמובילות בצפון, אזור הכרמל הירוק תמיד, הגלבוע והגליל. שמחתי שדני נוהג את הג'יפ כך אני רגועה ויכולה ליהנות מהנוף ולחוות את החוויה והחיבור הישיר לטבע .

דני הגיע ב 9:00 בבוקר בדיוק כמו שסוכם נסענו מכפר יחזקאל לכיוון גבעת המורה בדרך נופית מקסימה  עוברים שדות תירס ופוגשים עדרים של פרות הרועות עצמאית בשטח. עברנו דרך נעורה ותמרה כפרים בדווים מעניינים  לכיוון נחל תבור. כל הדרך קבלתי הסברים על האזור – מעניין .

תצפית על הר תבור
הגענו לתל רכש חנינו  בנקודת תצפית יפה –דני פרס ארוחת בוקר מלאה בכול טוב.   לאחר הארוחה + קפה כמובן הלכנו בקניון הבזלת המרשים לבריכה המתייבשת. האמת התכנית הראשונית הייתה לרחוץ במי הבריכה אך בשל מיעוט הגשמים בחורף , הנביעה במקום חלשה והבריכה מתייבשת. לצבי המים זה לא כל כך הפריע הם נראו מרוצים . בדרך בחזרה לג'יפ פגשנו משפחה גדולה של חזירי בר – מדהים .

המשכנו לעין רכש, שדות כפר קיש, חורשת האהבה ומעיין החמישה בשדמות דבורה.

היה חצי יום מקסים. חזרתי הביתה מלאת אנרגיות . דני ג'יפ אלוף , תנו לו לתכנן לכם טיול  מיוחד בשטח.