יום שישי, 18 ביוני 2010

חותמות דיגיטליות

תקופת חגיגות הבר מצווה בעצומה בשכבה של אוהד ומלאי כרטיסי הברכה
של ימי הולדת נגמר במהירות .
אני עושה הפסקה מהאלבום כדי לעשות מספר כרטיסים.
בעלי שיחיה חזר מקנדה עם כל מיני ממתקים ותופינים בשבילי ואני כל כך רוצה להשתמש
בהם . בכרטיס זה השתמשתי באבקת אמבוסיל חדשה ובמשטח חדש להבלטה בקטלבגשל כוכבים שיצא נהדר.
אז הפעם אני אדבר בעיקר על חותמות דיגיטאליות.
לחותמות יש מספר יתרונות :
1. אין צורך במקום לאכסון – הן ממתינות במחשב
2. אפשר לקבוע תמיד את הגודל המתאים לי.
3. יש המון בחינם באינטרנט !!!!!!!!!!
בכרטיס הזה השתמשתי בחותמת של דרקון – מצורפת - יש לי משפחה שלמה של דרקונים
מקסימים בעלי מתיקות ושיק מיוחד.
הוספתי את הקישור לאחד האתרים בו יש חותמות דיגיטאליות גם בחינם.את החותמת הדפסתי במחשב על דף רגיל וצבעתי בצבעי מים .
http://dustinpike.blogspot.com/


את בסיס הכחול בעברתי דרך הקטלב וקרצתי את העיגולים ולאחר מכן עם משטח ההבלטהשל הכוכבים

הדבקתי את הדינוזאור לכרטיס הבסיס ועליו בדבק 3D כדי שתתקבל תחושה של עומק
את הדף הכחול – כמובן אותו דבר עם הכיתוב של הברכה שבו שילבתי דיו כחול עם אבקת אמבוסיל שחור.
וזהו – כרטיס
אז אשמח לשמוע את ההארות וגם הערות לשיפור.
יום שטוב ושבוע טוב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה