יום שבת, 11 בספטמבר 2010

האלבום של אוהד - ההשראה חוזרת


ההשראה חזרה !
יש לי תקופות של עליות וירידות ברצון לעצב דפים .
בעבר הייתי מנסה ללחוץ , לקרוא לה , לחפש אותה אבל לרוב זה לא עבד.
הדפים , הצבעים הפסיקו לדבר איתי והדברים לא התחברו.
אבל אני כבר מכירה אותה היא חוזרת !
יש כול מני דרכים להחזיר אותה מעבר להמתנה סובלנית –
v לראות תערוכה מעניינת
v לקנות ציוד חדש – מה שלא תמיד עובד
v להשתתף במפגש עבודה משותף – תמיד עובד !
בשבוע שעבר השתתפתי לראשונה במפגש של הסקרפיות מקבוצת גן יבנה .
מטרת המפגש הייתה כרטיסי ברכה - מה שאני לא עשיתי, בעיקר הכרתי את הבנות , והסתכלתי על מה שהן עושות.הערבים האלה מטעינים אותי כול כך טוב בחשק לעשייה וגם לשיתוף של התוצרים.


שני דפים חדשים לאלבום של אוהד.

בדף זה השתמשתי בתבנית של דף על פיו עבדתי

בדף זה פשוט זרמתי עם המים וחול הים .קשה לראות בצילום אבל החתמתי בחותמות של סרטנים וצבי ים מסביב ,
ופיזרתי אבקת אמבוסיל שקוף.






שנה טובה



שנה של אהבה ויצירה ומימוש עצמי






אשמח לקבל את תגובתכם






תגובה 1:

  1. תשמעי איריס- הדפים שלך כל כך יפים ואני כל כך מתחברת לזה, לכל האלמנטים.

    מקסים, נכנסת לגוגל רידר שלי ואני הולכת לפשפש לך בבלוג ו.... להנות מזה

    נשיקות וברכת שנה טובה
    מאילנית

    השבמחק