יום חמישי, 6 בספטמבר 2018

Business & Pleasure במבשלת הבירה ג'ימס



להכין בירה איכותית נראה לי תמיד מקצוע נהדר. בעיני רוחי מבשלת הבירה ממוקמת בחלק אחורי של בית כפרי בגליל או על גבעה עם נוף נהדר בהרי ירושלים . כשנכנסים למבנה המבשלה מקבל את פנינו ריח נהדר של בישול מתקתק . מכלי ענק מבהיקים והכול נקי נקי  כמו בית מרקחת  ובמקום מתרוצץ איש שהוא אנרג'יזר אנושי חדור מוטיבציה או הלום בירה .


 אז קחו את כל התמונה שציירתי מהגליל / הרי ירושלים למקום הכי פחות צפוי ,ללב אזור התעשייה של פתח תקווה למבנה תעשייתי רחב וגדול המחולק למבשלה חדשנית מצד אחד ומצד שני בר מסעדה – מבשלת הבירה של ג'ימס.

ג'ימס איש תזזיתי מקסים מייצר במפעל שלו בירה איכותית במיוחד טרייה טרייה וטעימה במיוחד. ג'ימס הגיע לישראל מארה"ב אחרי שעזב תפקיד חלומי בבית הלבן כל זאת כדי להגשים את חלומו האמתי – ייצור בירה בארץ הקודש.
לצד מבשלת הבירה חלם ג'ימס לפתוח גם מסעדה ומרכז אירועים קטן למפגשים חברתיים ומופעים איכותיים  כאחד וכך היה  . 


הבירה המוגשת בג'ימס אכן מיוחד וטעימה . אפשר לטעום וליהנות מ 10 טעמים מיוחדים של בירה . הכי מומלץ לדעתי זה להזמין את מגש הטעימות ושם להבין ולהרגיש  ביצירתיות שג'ימס משקיע בבירות שלו.

במסעדה מוגש תפריט מוקפד וייחודי  מבוסס על חומרי גלם טריים בשרים משובחים מיושנים היטב ונקניקיות ביתיות מיוחדות המיוצרות במקום בעבודת יד אהבתי במיוחד את "המבורגר" סלופיג'ימס מומלץ מאוד.

ל  Jem's Beer Factory  יש 10 סניפים בארץ בהם נשמר הקונספט הייחודי והאווירה של המקום.



הוזמנו להכיר ולטעום את הבירה המצוינת ואת תפריט המסעדה הייחודי כחלק מהשקת  מיזם עסקי חדש  Business & Pleasure  שהינו קונספט מיוחד למפגשיי העשרה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים שיתקיים בסניפי  Jem's Beer Factory  . מועדון זה יקיים אירועים איכותיים שמטרתם להעשיר ידע , החלפת דעות , מקום לסיוע בהיבטים שונים בתחום העסקי והמקצועי עם קולגות לדרך ואנשי מקצוע והכול באווירה טובה לצד בירה .



במהלך המפגשים ייחשפו המשתתפים להרצאות מפי מומחים בתחומם בנושאים מגוונים  שיווק , יחסי ציבור , רשתות חברתיות ועוד.
בערב ההשקה של המיזם אמרה אתי רז מנכ"ל מועדון All Club     שהמטרה הראשונה שעמדה לנגד עיניה ביצירת שותפות זו היא לשלוף את בעלי העסקים משגרת היום יום שלהם ולהעניק משאבים נוספים לעשייה שלהם. הבשורה בעצם הינה כפולה מפגש מקצועי איכותי באווירה קלילה ומהנה .
הרעיון נראה לי נהדר כבעלת עסק קטן -  גם להעשיר את הידע וגם ליהנות עם קולגות והכל באווירה טובה.
בהצלחה!!!









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה