יום שלישי, 12 במרץ 2019

24 שעות של עונג במלון אוליב אקוודוקט


כבר הרבה שנים לא יצאנו לחופשה בגליל המערבי לכן ההזמנה להכיר את מלון אוליב אקוודוקט במושב רגבה שמחה אותנו מאוד. יציאה מאזור המרכז צפונה ביום חמישי אחר הצהרים הינה חוויה מפוקפקת – פקקים , הכול "זורם " לאט לאט אבל אפשר להסתכל על זה מזווית אחרת . הלאט לאט מכין אותך לרוגע ולשקט של סופ"ש בצפון.

אוליב  אקוודוקט קיבל את שמו בזכות מוליך המים המרהיב ביופיו מתקופת האימפריה העות'מאנית אשר הוביל מים מאזור קיבוץ כברי לעיר עכו. את האקוודוקט אפשר לראות מחלנות החדרים הפונים לשדות המוריקים. מצד שני של המלון ניתן לצפות בים הנפרס למרגלות היישוב בני ציון.
  במלון האקוודוקט האווירה רגועה ונינוחה , אנחנו חונים בחניה הגדולה הצמודה למלון ונכנסים . את פנינו מקבל נציג הקבלה בפנים מחייכות – ברוכים הבאים הוא אומר . בזריזות מטפל בענייני הרישום ואנחנו כבר במעלית  לקומה 4. פותחים את הדלת  ומולנו נפרס הנוף המהמם של השדות המוריקים והאקוודוקט הנהדר כלל גבעות הגליל בצבעים נהדרים של שעת בין ערביים.



החדר רחב ידיים וחמים כולו מעוצב בקו מודרני עדין עם חיפויי עץ יפים. מיטה ענקית עם מזרון נהדר , מקלחת מאובזרת גם היא עם הרבה עיצוב של עץ והכי טוב – כל הקיר המזרחי של החדר זכוכית ומאחוריה מרפסת הצופה לנוף המשגע של הגליל .
במלון יש אפשרות לעבור טיפולי ספא מרגיעים . במחיר מיוחד בשיתוף עם ספא סנדרין שהינו המבנה הסמוך למלון ניתן להתפנק בטיפולים מטיפולים שונים כמו עיסוי אירוודה , עיסוי רפלקסולוגי ועוד . אותי הכי סקרן העיסוי ב 4 ידיים המבוצע על ידי שני מטפלים בליווי שמן חם – מושלם!
לאחר מנוחה קלה בחדר ירדנו לטייל מעט במלון – לובי גדול שהיה שקט אך בקלות יכולה לראות אותו מלא שמחת אורחים בימי הקיץ העליזים . בר משקאות מאובזר ניצב ליד הלובי המגיש קפה אלכוהול ועוד. הבריכה נראית מפתה מאוד אך עוד קריר לי לשחות .





יצאנו בשעות הערב לארוחת ערב שהזמנו מראש במסעדת הצוק בראש הנקרה . האמת הגענו למקום ללא צפיות גדולות – חשבנו שזו מסעדת תיירים טיפוסית ועוד גלאט כושר . לכן ההפתעה הייתה מושלמת !!!! מזמן לא נהיינו מארוחה כל כך טובה ומגוונת . מבחר מנות ראשונות נהדרות – אהבנו במיוחד את הכבד אווז המוגש על בריוז' ואת הניוקי ברוטב סינטה וברוקולי. בעיקריות – חייבים לבחור את הרוסיני – מנה של פילה בקר ופטריות פורטובלו – עונג צרוף.







מדושנים ומרוצים חזרנו לאיטנו למלון וכל כך אהבנו את המיטה המפנקת שלנו.
לאחר ארוחת הערב המוצלחת הייתה לי הרגשה שלא אזדקק לאוכל עוד שבוע שלם אך עם בוקר ירדנו לחדר האוכל של המלון בו המתינה לנו ארוחת בוקר עשירה ומגוונת. מאפים חמים ממטבחים שונים כמו בורקס , פיצה ומפינס מלוחים. שקשוקה טעימה ועמדת הכנת חביתות עם כל התוספות . פינת הגבינות והסלטים הקרים הייתה מלאה כל טוב , מבחר גדול של גבינות בטעמים שונים , סלטים קרים וגם פינה של דגים מלוחים יאמי.



לאחר ארוחת בוקר דשנה יצאנו לכיוון ראש הנקרה בדרך נוסעים לחופו של חוץ אכזיב היפיפה , הים בעל צבע כחול עמוק הוא הכנה נהדרת למגוון הצבעים הכחולים הצפויים לנו בטיול בראש הנקרה . הנקרות מצטיינות ביופי ייחודי שילוב מדהים בין צבעו של הסלע הלבן וגווניו של הים מקנים למקום יחוד יוצא דופן.
 אל ראש הנקרה מגיעים גלי הים במלוא עוצמתם והם נשברים רק בהגיעם אל המצוק. כדי ליהנות מחוויית הנקרות ירדנו ברכבל . 
הרכבל של ראש הנקרה הוא הרכבל התלול והקצר ביותר בעולם הוא אמצעי הגישה העיקרי אל מסתורי הנקרות. משך הנסיעה לכל כיוון קצר מאוד – כשתי דקות בירידה מגובה 70 מטר מעל פני הים בזווית תלולה של 60 מעלות.
לרכבל שתי קרוניות – אחת אדומה והשנייה צהובה. הנוף הבראשיתי הנשקף מהקרוניות במהלך הנסיעה – עוצר נשימה! יוצאים מהקרונית ונכנסים מיד לצפות במופע אור קולי המתקיים באולם החצוב בסלע ההר רואים  כיצד נוצרו הנקרות, לומדים להכיר את בעלי החיים המתגוררים בהן וחשים ממש חלק מאיתני הטבע שמסביבנו.





הסיור בנקרות נהדר , הולכים על משטח סלול המונגש גם לכיסאות גלגלים . נפלאות הים שחצב בסלע לאורך שנים נחשפות מהר . חשים את כוח הגלים המתנפצים על הסלע ורואים את יופיו של הכחול בגווניו השונים.
אורך מסלול הנקרות הטבעיות הינו כ- 200 מטר. וממשיך גם בחוץ לנקרות על צלע ההר.
כדי להשלים את החוויה בסוף הסיור בנקרות ירדנו לחום הים – חוף אכזיב המקסים לנשימה עמוקה של אוויר צלול ורגוע . בקיץ החוף מושלם לטבילה מרעננת בים.



כדי ליהנות באופן מושלם מהאביב הנהדר רווי המים בארצנו בחרנו לעשות טיול רגלי בנחל כזיב הזורם . הכול פורח כל כך יפה בסביבת הנחל. מסלול הליכה שליו ורגוע בין עצים ופרחים מים זורמים ופינות מנוחה קרירות. לאחר כשעתיים הליכה חזרנו לרכב והתחלנו לעשות את הדרך בחזרה דרומה .

 





 היו 24 שעות חלפו מאוד מהר . שילוב נכון בין מלון מצוין ומפנק , ארוחות טובות וטבע מתפרץ הכל כאן קרוב אצלנו בגליל המערבי – ממליצים לכם לצאת לחופשה דומה.























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה