יום שני, 19 בדצמבר 2022

Winter Lights ממש חו"ל אצלנו בירושלים

 


האגם המואר באור יקרות - צילום ניסים לוי

ביקור בגן הבוטני בירושלים הוא חוויה מומלצת בכל ימות השנה ובמיוחד בחודש דצמבר – חג החנוכה. בחודש זה הגן לובש חג וכמו סינדרלה עם רדת החשכה נעטף הגן בגלימה של אורות מוזיקה נעימה והרבה הפתעות.

ה Winter Lights בגן הבוטני בירושלים הוא חוויה לכול המשפחה אבל לא רק. זוגות, קבוצות של חברים וחברות והרבה הרבה משפחות מגיעים ונהנים מאווירה שמחה של חג כאן בלב העיר ירושלים. הניגוד הוא כל כך גדול בין הדרך הצפופה בעליות לירושלים וההגעה אל הגן לעומת הרוגע והיופי הניבט מכל פינה שמעצים מאוד את החוויה.

בן שבילי הגן מסתובבות דמויות מהאגדות מזכירות פיות יפיפיות צילום ניסים לוי

הבילוי במקום הוא חוויה רב חושית של אור וצליל המשתלבים יפה זה בזה. כ-2.5 מיליון נוריות LED קטנות תלויות בגן, המשתלבות יפה עם הצמחייה העשירה והמגוונת ויחד יוצרים פינות קסם. העצים עטופים באור , מלאי "פרחים" זוהרים ופרפרי אור מנצנצים מעל. הכל משתלב ביחד למיצג נעים עם  אווירה קסומה . בן שבילי הגן מסתובבות דמויות מהאגדות מזכירות פיות יפיפיות המזמינות את המבקרים להתקרב , לראות וכמובן להצטלם איתן.

הכול ססגוני ומזמין - צילום ניסים לוי

פרחים לבנים בראשי העץ - צילום ניסים לוי

עצים אדומים סגולים וגם צהובים - צילום ניסים לוי

פרפרים בין בדי העץ - צילום ניסים לוי


מסלול ההליכה מונגש ומתאים לטיול נינוח עם עגלות ילדים ואורכו כקילומטר בלבד, המסלול מתאים לכל גיל וההליכה בו נמשכת כחצי שעה. אני בטוחה שתחצו את הגן אף לאט יותר כי בכל פינה עוצרים לצלם ולהתרשם.

הכניסה למתחם הגן כל כך מרשימה. השתקפות האורות השונים במי האגם נותנת למקום מראה יוצא דופן . שימו לב ליופייה של החנוכייה המוצבת מצד ימין לאגם.

חנוכייה בלב האגם צילום ניסים לוי
כדי שהחוויה תהיה שלמה ברחבי הגן הוצבו דוכני אוכל מהיר בהם ניתן לרכוש נקניקיות, פיצה, כולל מנות חורפיות כמו ערמונים קלויים, מרק, סנגרייה ועוד מני טעימות שנחמד לאכול.

 לקראת סוף המסלול ניצבים גם דוכני אמנות של אמנים ישראלים.

Winter Lights  -  מחירים ושעות פעילות

מחיר כרטיס כניסה למבוגר 50 ₪  לילד מעל גיל 5  35 ₪ ילד עד גיל 5 נכנס בחינם. אזרח ותיק/ חיל 40 ₪

שעות הפעילות: ימים א-ה בשעות 17:00-21:30 ומוצ"ש 18:00-21:30. כניסה אחרונה בשעה 21:00.

חווית ה   Winter Lights  תהיה פעילה השנה עד 31.1.23




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה