יום שבת, 24 באפריל 2010

סימניה לספר








בחודשים האחרונים אני "מבלה " לא מעט זמן במטוסים בגלל צרכי עבודה.
את הזמן במטוס אני מעבירה בצפייה בסרטים , מעט שינה והרבה קריאה.
היה לי צורך וגם חשק לעשות לי סימניה אחרת .
בשבועות האחרונים אני עושה הרבה סימניות ומאוד נהנית , ובכלל אני מאוד
אוהבת עשייה שבסוף התהליך יש תוצר שמיש שניתן ליהנות מימנו
או יותר טוב לתת מתנה לאהובים.
אני משתמשת בדפים חלקים צבעוניים או לבנים ומחתימה אותם וצובעת אותם
בצבע החותמות .
מצרפת קישור להדרכה בסיסית לסימניה.
http://stampingmathilda.blogspot.com/2008/09/boodkmarks-bladwijzers.html
תיהנו.
אשמח לשמוע את דעתכן וגם להראות איזה סימניות אתם עשיתם.

4 תגובות:

  1. Hi Godelieve
    thank you for your comnt and for the good tutorial in your blog
    Iris

    השבמחק
  2. הי איריס,
    הסימניה נהדרת. תודה גם על הקישור להדרכה המצוינת.
    עינת.

    השבמחק
  3. תתחדשי על הבלוג!
    תודה רבה על ההדרכה, והסימניות שלך יפות מאוד.

    gilior

    השבמחק