יום שלישי, 4 במאי 2010

האלבום של אוהד





האלבום של אוהד מתקדם.
עוד דפים חדשים שהאמת עשייתי לפני כשלושה שבועות אך לא הספקתי לשתף.
בימים האחרונים הייתי בברצלונה שהראש שלי מלאה בגאודי/פסיפס ופאיה .
בכול מקרה ככול שאני מתעמקת בנושא האלבומים אני יותר ויותר יוצרת לבד
את הקישוטים מדפים חלקים – לבנים או צבעוניים.
דוגמה מצוינת מופיעה בדף " מתיקות " בו את הכיתוב הדפסתי על דף לבן ואחר כך
צבעתי עם ספוג תבול בדיו חותמות בתנועות סיבוביות.
גם את האותיות מתיקות הדפסתי במחשב על דף לבן – הפוך אותו הדבקתי על קרטון של
קורנפלקס ומהצד השני דף צבעיני – סגול בהיר. על דף זה החתמתי , גזרתי את האותיות ועל הכול
טפטפתי חומר הבלטה שקוף . אני מתה על החומר הזה לאחרונה בארה"ב קניתי
חומר כזה גם בצבע פנינה וגם בצבע מתכתי אימברי שמעניק מראה עתיק.
אשמח לשמוע את תגובותיכן

4 תגובות:

  1. אחותי, זה מקסים!
    לא הבנתי את הדוגמה מהדף "מתיקות", קצת קשה לראות את הפרטים בגודל הזה. את יכולה לשים תמונה יותר גדולה של מה שאת מדברת עליו - עם הספוג שטבול בדיו חותמות?

    השבמחק
  2. הדפים מקסימים!
    אוהבת את השימושים בסוגי חומרים שונים

    השבמחק
  3. הדפים מאד יפים ומעניינים.

    רק משהו קטן - אני חושבת שיש טעות כתיב בדף המתיקות - בטוחה שכותבים SWITY?
    האותיות בעברית מקסימות.

    השבמחק
  4. מקסים מקסים
    האלבום מתפתח נהדר!

    השבמחק