יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

קסם עט הערבוב – Blending pen magic


יש לי הרבה חומרים שקניתי/קבלתי לאורך השנים שעוד לא ממש למדתי להפיק מהם את המיטב.

כל פעם אני עושה ניסיון ומגלה אפשרויות חדשות .

הפעם עט ערבוב - Blending pen


מוסיפה סרטון הדרכה של אחת החברות  http://www.youtube.com/watch?v=-pfOmBaWaAo
אבא שלי קנה לי שניים בארה"ב ועד עכשיו לא ניצלתי אותם ממש – אבל מהיום הכול ישתנה !

בכרטיס הזה השתמשתי בשתי טכניקות בעט זה.

הראשונה – צביעה
 
                                                

החתמתי את הקרדסטוק בחותמת מתוקה מסט שקניתי בשבוע שעבד בביג דיל בדיו שחור ולאחר מכן צבעתי על ידי העט ערבוב בדיו מתוך כריות הדיו הרגילות שלי . ככול שפחת הצבע על העט כמובן שבצבע היה בהיר יותר – מה שנתן אפקט של מדרגות צבע.

שנייה – החתמת המילים.

חותמת של מילים – חברות וכו' מרחתי דיו ורוד אבל רציתי להדגיש את המילה חברות פעם אחת – בעזרת העט "מחקתי" או יותר נכון ניקיתי את הדיו הורוד ממילה יחידה זו ולאחר שהייתה נקייה השתמשתי בטוש לחותמות חום איתו מרחתי את הצבע במקום.

כרטיס נחמד נכון ?!




תודה שביקרתן

להתראות שוב



תגובה 1:

  1. כרטיס מקסים והשימוש בעט ערבוב נהדר
    יש לך מושג איפה אפשר להשיג כאן בארץ?

    השבמחק