יום שבת, 27 בנובמבר 2010

חותמת דיגיטאלית - תעשי רק מה שאת אוהבת !

 זו הפעם הראשונה שאני עושה לעצמי כרטיס .


אולי בסופו של עניין הוא ילך לאיזו חברה אבל הכרטיס ממש נולד מתוך המחשבות של התקופה האחרונה.

הרצון לעשות רק מה שאני רוצה – לקום בבוקר ולגזור בדים להדביק דפים ולאפות עוגות שמרים.

אבל הפנסיה עוד רחוקה וצריך להביא פרנסה הביתה אז אני בחלומות .

מתנגן לי מהבוקר בראש השיר של גלי עטרי – אם הייתי יכולה לחברו לכרטיס הייתי עושה זאת

אבל אי אפשר אז לפחות לפוסט אני מצרפת .






בכרטיס יש כל כך הרבה טכניקות :

 חותמת דיגיטאלית - שאני כל כך אוהבת

 צביעה עם עפרונות אקוורל .

 תפירה במכונת תפירה

 הדבקה בשכבות

 הטריק של בחיתוך עם הכטלבג את האליפסה כשאין חישוק גדול מספיק

בצד השני של הכרטיס – בשבילי הוספתי במילים את שעל ליבי


אם יש שאלות אשמח לענות .



אהובי שמעבר לים רחוק – אני כל כך מתגעגעת אליך !





שיהיה לכולנו שבוע טוב

 


7 תגובות:

  1. מותק של כרטיס. מזדהה עם החשק הזה של לעשות רק מה שאוהבים :-)
    אהבתי את החותמת! מאיפה היא?

    השבמחק
  2. מקסים איריס
    הכי שמחה לראות שאת דואגת לעצמך, וחושבת על מה שיעשה לך טוב. זה הכי חשוב.

    השבמחק
  3. יפה מאוד! היצירתיות שלך מעוררת השראה! :-)

    השבמחק
  4. מקסים!
    החותמת גם מאוד מדברת אלי.
    אשמח לשמוע מאיפה היא.

    השבמחק
  5. החותמת מדליקה, הכרטיס נהדר - אבל הכי אני אוהבת את הרעיון מאחוריו! וכל כך מזדהה עם החלום ועם המציאות שמחייבת לדחות אותו בינתיים... מאחלת לך שתגשימי אותו מתישהו!

    השבמחק
  6. מקסים!
    כל הטכניקות נוצרות יחד כרטיס מיוחד שמאחוריו הרבה מחשבה, גם אני מתחברת לרצון ולחלום שלך!

    השבמחק
  7. כרטיס מקסים! וגם אני מאוד אוהבת את השיר הזה! עושה לי טוב בנשמה!

    השבמחק