יום חמישי, 28 באפריל 2011

כטלבאג אהובי

אם הייתי צריכה לבחור את הכלי הכי שימושי שלי בעיצוב אלבומים הייתי מתלבטת ארוכות ובסוף  לא הייתי בוחרת בכטלבאג . אם הייתי נשאלת איזה כלי אני הכי אוהבת לא הייתי מהססת לרגע – כטלבאג !
את הכטלבאג  שלי קבלתי מבעלי המקסים שחזר ממקסיקו במיוחד בשבילי דרך קנדה  , נכנס עם רשימה לחנות מתמחה וביקש כטלבאג . המוכרת שאלה – "מה מספר ההזמנה שלך" ? ולו לא היה מספר הזמנה כי לא הזמנו  !
היא הרגישה לא נעים והוא היה חיוור ומזיעה  - אך יחזור הביתה בלי הכטלבאג ?! .
המכורת הרגישה חשה את מצוקתו – מכרה  לו את המכשיר של החנות ב 40 $ קנדי + נתנה מתנה סט לוחות B חדש במתנה !
אז זהו כבר כמה שנים יש לי כטלבאג ואני משתמשת בו לא מעט – הבעיה היחידה עם המכשיר דומה לרכישה של סוני פליסטישן לילדים – הרכישה של המכשיר היא החלק הקטן – העלות האמתית  זה התוספות/המשחקים !!!!

כמו תמיד התחלתי בשני הכרטיסים הללו בדף לבן שנצבע בצבעים ברזילאים מיוחדים ( יש פוסט בנושא) .
הדף לאחר יבוש עבר בכטלבאג  בהבלטות שונות שטופלו לאחר מכן בדיו חותמות או בלקה .




אין מה לומר הכטלבאג הוא אהובי בחדר העבודה !
תודה שביקרתם

תגובה 1:

  1. קודם כל ,הכרטיס הראשון מדהים ביופיו! מאוד אוהבת את הצבע שבחרת.
    שנית, מבינה את האהבה למפלצת הירוקה הזו:-) ועוד יותר את ההתמכרות לתבניות.
    אני ממש מכורה לתבניות של spellbinders, יש לי כמה, אבל זה אף פעם לא מספיק :-).

    השבמחק