יום רביעי, 15 ביוני 2011

הכרזת העצמאות שלי

יש משהו נוח בלהיות שכיר. המשכורת נכנסת לבנק, לא צריך לדאוג יותר מדי או לחוש חוסר וודאות לגבי העתיד וגם לא להרגיש שכל האחריות מוטלת על כתפיך. עם זאת, למה להיות שכיר כל החיים, להשקיע מזמנך, כשאפשר להשקיע את כל הידע בעסק משלך, אותו יצרת מאפס במו ידיך.
אבל הדברים הרבה יותר מורכבים מהכתוב בשורות אלה .השינוי שאני עוברת בחודשים אלה שהזרעים שלו נטמנו לפני כ 4 שנים נבטו לפני כשנתיים והתחילו ללבלב בחודשים האחרונים הוא גדול מלהיות עצמאי או שכיר . בחודשים האחרונים העץ כה גדול שאי אפשר להתעלם ממנו ו" לא לראות אותו "כאשר הוא מוסתר על ידי רכב חברה , טיסה לארה"ב על חשבון החברה או משכורת קבועה .
אני יוצאת לדרך חדשה ! זו הכרזת העצמאות הנפשית שלי ! מחליפה כמעט הכול בחיים חוץ מהאנשים החשובים שסביבי שהם המשאב הכי חשוב עבורי – בעלי , הילדים , המשפחה והחברים .
אני עוזבת את תחום התרופות והבריאות שאני עוסקת בו כ 25 שנה בדרך זו או אחרת והולכת לממש את אהבת חיי – שהייתה שם מתמיד , לפני תוכניות הטלביזיה והטרנדים של הבישול – אני הולכת להתמקד בבישול , אירוח , לעשות לאנשים טוב בדרך שאני הכי חזקה בו.
אני פותחת עסק עצמאי – קייטרינג גורמה ! כן הוצאתי את זה . במשך חודשים הדברים מתגלגלים לי בראש / בבטן ואני חולקת את הדברים רק עם המקורבים אבל עכשיו "אני יוצאת מהארון " או יוצאת מהמקרר" .
התהליך שאני עוברת מאוד מורכב עבורי והכול מאוד חדש וראשוני :
פעם ראשונה לקנות רכב ולתדלק ללא דלקן.
פעם ראשונה להיכנס לחניון בדרך לפגישה עסקית ולא לקחת חשבונית.
בעצם אלה דברים יחסית קטנים אבל אותי הם מפתיעים , החלקים המשמעותיים הרבה יותר הם הכוח הפנימי המניע אותי קדימה , אני ממש רואה בעיני רוחי את הדרך בה אני צריכה ללכת . אין לי רגע של שקט – בפן החיובי – הראש שלי כל הזמן עובד וחושב ומתכנן את הצעד הבא , השלב הבא , היעד הבא.
כאן אני מרגישה על אדמה די יציבה – אני משתתפת בקורס יזמות עסקית במט"י הנותן לי כלים , סביבה תומכת והכוונה כללית ומקצועית.
אני מאוד ממתינה לשיא של התקופה הזו – אני מתחילה קורס בישול גורמה בשבוע הבא בו אלמד ואשפשף את היכולות המקצועיות במטבח.
רשימת ה To Do מאוד ארוכה והיא מפורקת לחודשים , שבועות וימים .

אחלו לי בהצלחה

3 תגובות:

  1. מאחלת לך המון בהצלחה בעסק! אני מקווה שזה יעצים אותך ויגרום לך להמון סיפוק..

    השבמחק
  2. ימים עמוסים לי ורק עכשיו אני משלימה פוסטים שפיספסתי.
    שמחה שכתבת על זה. שהכרזת!!
    מאחלת לך המון הצלחה! ובפעם הבאה (שבוע הבא?) שניפגש תקבלי נשיבוק גדול!
    ליאור

    השבמחק
  3. אני מאחלת לך שהכרזת העצמאות תוביל להכרזה על הצלחה!

    השבמחק