יום שלישי, 28 ביולי 2015

Desheli בריאות ויופי לשער


הוזמנתי להכיר ולהתנסות במוצרי טיפוח השיער החדשניים של חברת  Desheli .
חברת הקוסמטיקה DeSheli נוסדה בשנת 2008 ומתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של תכשירי קוסמטיקה מקצועיים ויוקרתיים. לראשונה פגשתי את החברה ברומא בה נפתח לפני שנה מרכז קוסמטי – אחד מתוך 250 מרכזי קוסמטיקה  ברחבי העולם.

DeSheli
 מתמחה בטיפול קוסמטי רפואי בעור מתבגר ולבעיות בשיער תוך שימוש בחומרי גלם ייחודיים כמו יהלומים וצדפים . הטכנולוגיה  שפרצה את הדרך לפיתוח סדרת התכשירים הייחודית קיבלה את השם "קריסטלים חכמים". "קריסטלים חכמים" מחזקים  את השפעתם של תכשירי הקוסמטיקה ומבטיחים  תוצאות בטווח זמן קצר.
התכשירים מכילים רק מרכיבים טבעיים, שלא נוסו על בעלי חיים וקיבלו את כל תעודות האיכות, הם אנטי אלרגים ובטוחים לחלוטין גם לעור רגיש.
כל החומרים מיוצרים כאן בארץ במפעל באשדוד ומיוצאים לסניפים של החברה בעולם.
הגעתי למרכז המטופח בראשון מערב, שם פגשתי את המאבחנת שבדקה את שערי , צלמה עם מיקרוסקופ את שורשי השערה ולפי תוצאות הבדיקה הותאם לי טיפול ספציפי.
השיער נשטף בשמפו מיוחד והוזן על ידי סרום יום מחזק שהוחדר לקרקפת על ידי מכשיר המבצע מסז' נעים לקרקפת . לאחר מכן טופל על ידי מסכת שיער מעשירה .
לאחר הטיפול השיער היה רך מבריק ונעים למגע.
DeSheli מציעים טיפול רפואי למספר גדול של בעיות שיער וקרקפת כמו – נשירת שיער, התקרחות, גרד סבוריאה ועוד.

מאוד התרשמתי מרמת המקצועיות במקום . למי שסובל – כן גברים ונשים כאחד מבעיות / או נוחות  או אי נוחות עם שיערו – ממליצה להתייעץ עם המומחים ב DeSheli.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה