יום רביעי, 11 בינואר 2017

אלבום תמונות דיגיטלי




יוצאים לטיול מצלמים , הילד סיים את גן תיקווה – מצלמים, יש שקיעה נהדרת בשמיים – מצלמים  .
אנחנו כל הזמן מצלמים אם זה בטלפון הנייד והמכורים  הכבדים  מצלמים במצלמות גדולות בעלות עדשות מופלאות שמחירן לרוב גבוה אבל ...... מה אנחנו עושים בסוף עם התמונות היפיפיות שלנו. במקרה הטוב שומרים אותם על איזה דיסק קשיח או באיזה ענן וירטואלי או במקרה הפחות טוב שומרים אותם בטלפון או במחשב הביתי עד שזה נגנב/נשבר/נמחק/מתקלקל ואז כל הזיכרונות היפים והתמונות המקסימות של הקטנה כשהייתה בת 3 אינם עוד.
בשנים האחרונות קמו מספר חברות שזיהו את הצורך בהפקת אלבומי תמונות המודפסים כיחידה אחת עם התמונות שלנו.
האמת עשיתי בעבר אלבום באחת מהחברות הראשונות שיצאו – התוצאה הייתה נהדרת  אבל התהליך היה קשה – ארוך ומייגע . התוכנה שלתוכה יש להכניס את התמונות לא הייתה ידידותית ונדרשתי לשעות רבות של התעסקות כדי לסיים את התהליך – גם המחיר לא היה זול.
לפני כחודשיים חזרנו מקפיצה רגועה בצפון איטליה ובמטוס בזמן שעלעלתי בתמונות שצולמו אמרתי לעצמי שאני חייבת לעשות איתן משהו אך מיד נזכרתי בחוויה המתישה מהאלבום הקודם וגנזתי את הרעיון !
לפני כחודש פנתה אלי נציגה מחברת  albume והציע לי להתנסות ביצירת אלבום אתם . האמת לא רציתי .... אבל היא לחצה הבטיחה שהתוכנה ידידותית במיוחד ושלא אזדקק להשקיע זמן רב – ואני נשברתי .
נכנסתי לאתר  www.albume.co.il וגיליתי ספרים נושאיים יפים המעוצבים אוטומטית או ניתנים להתאמה – נראה לי מדליק.


תוך שעה סיימתי להכניס את כל התמונות שרציתי לתוך האלבום – החלק החשוב של יבוא התמונות מהמחשב שלי לאלבום היה קל ומהיר .
לאחר צפייה בהדמיה איך יראה האלבום הסופי  אישרתי לחברה להדפיסו .
אחרי פחות משבוע הגיע הביתה בדואר רשום האלבום עטוף היטב באריזת קרטון חזקה . וכשפתחתי ..... ממש התרשמתי – אהבתי מאוד את התוצאה .

 ממליצה לכם לעשות אלבומים מהתמונות שלכם במיוחד אלבומים לילדים – לכל ילד את שלו .



2 תגובות: