יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

מה קורה כש"הדודה מאמריקה" שולחת חבילה ??!


מה קורה כש"הדודה מאמריקה" שולחת חבילה ??!
בילדותי המושג "הדודה מאמריקה " היה מאוד שגור . האמת לא הייתה לי מעולם דודה באמריקה אבל המושג היה קיים ולחברים שלי הייתה . החלום שתהיה לי גם דודה באמריקה שתשלח לי מתנות מפתיחות היה שם ואולי זה המקור לאהבה שלי לקניות באינטרנט .



הרגע הזה בו אני מגיעה לתיבת הדואר שלנו במרכז המושב ופותחת אותה ומגלה בפנים את ההפתעה שהגיעה מרחוק .- מה ששלחה לי הדודה מאמריקה.... גורם לי אושר גדול.
לרוב אני לא מזמינה דברים גדולים וכמעט תמיד זה מהמזרח – סין , טאיוון ועוד וממש לא מאמריקה אבל החוויה היא ממש נהדרת.
בשנה האחרונה התאהבתי בתחום ה  mixed media - יצירה  על נייר בשילוב חומרים מסוגים שונים– צבעים שונים, ניירות, חותמות ועוד. כדי ליצור אפשר להשתמש בחומרים בסיסיים אבל ניתן גם להשתמש בשבלונות מיוחדות , צבעים מצבעים שונים בטקסטורות שונות , דבקים מיוחדים  ועוד ועוד . עכשיו מובן יותר הצורך בקניות ( לא שאני צריכה סיבה כדי לקנות חחח) . בארץ מגוון חומרי היצירה יחסית מצומצם ואם יש חומרי יצירה מעניינים בשבילי מחירם מרקיע שחקים . בטיול מהיר באתרים כמו  ebay עליבבא ועוד אפשר למצוא כמעט את כל מה שאני צריכה ויותר.




העניין שבעבר היה לי חשש מסוים להכניס את מספר כרטיס האשראי שלי לאתר ששומר את פרטיו למרות כל ההבטחות שהכול בטוח , אז בשנה האחרונה אני יותר רגועה עם הכרטיס הנטען של הדואר. כרטיס החיוב הנטען במט"ח מותאם במיוחד לרוכשים ברשת וגם לנוסעים לחו"ל. הכרטיס עוזר לי לשלוט בהוצאות – מטעינה סכום שאני מאפשרת לעצמי ואז חוגגת . כשנגמר אז ניגמר.
בכרטיס יש שבב ביטחון המקשה מאוד על זיופו , אין חשיפה של חשבון הבנק שלי כך שהסיכון לגניבה ברשת מחשבוני איננו.
ההפתעות מגיעות בתקופה האחרונה הרבה יותר מהר מאשר בעבר בזכות מרכז החדש של הדואר במודיעין – שווה לקרוא .

אז קדימה חודש נובמבר הוא זמן הקניות אבל אני שם כל השנה קונה ומציירת אחרי.

6 תגובות:

  1. אהבתי את היצירות שלך וגם אני קונה עם הכרטיס של הדואר. הכי בטוח מבחינתי. יש לי גם פיי-פאל אבל לא תמיד הוא מתקבל בברכה ולפעמים דורשים תוספת מחיר.

    השבמחק
  2. תודה .
    בעניין הכרטיס הוא אכן בטוח מאוד ומתפקד כמו כרטיס אשראי " רגיל" רק הרבה יותר בטוח

    השבמחק
  3. האמת שעכשיו היא די מובטלת

    השבמחק
  4. יופי של פוסט. אצלנו יש כרטיס מזומן של הבנק והוא גם די בטוח. העבודות שלך, אגב, נהדרות!

    השבמחק
  5. אהבתי מאד את המיקס מדיה שלך. תודה על המידע בנושא הכרטיס הנטען.

    השבמחק