יום שלישי, 6 במרץ 2018

מבשלים זוגיות


כזוג הנשוי כבר .... עוד רגע 30 שנה לדבר על זוגיות זה סוג של קלישאה . מה כבר יכולים לספר לנו שעוד לא שמענו ? מה כבר יכולים להצחיק אותנו שעוד לא צחקנו ועל מה יאירו לנו שעוד לא רבנו ?
הגענו לבית ציוני אמריקה בערב מושלם – ערב פורים שמח למופע בידור שלפי הפרסומים נכתב שהוא מופע אינטראקטיבי על אוכל ( זה הנושא שלי ) ואהבה זה יש לנו גם ועל מה שביניהם כך שמופע כזה תפור עלינו בול !
ההבטחות לא הכזיבו ! מבשלים זוגיות הוא מופע בידורי זורם  אינטראקטיבי שעוסק בשילוב המיוחד בין המתוק למריר שבחיי הזוגיות. הציר המרכזי של  המופע הינו דמותו הכעוסה והטעונה של  שף  (המשחק אותו יוסי פרץ ארי שדר רדיו, סטנדאפיסט  ) הנמצא  בשיאו של משבר בזוגיות . לעזרתו יוצאות  עורכת דין לענייני משפחה (העיתונאית גלית צור עו"ד לענייני משפחה ומגשרת ) ומאמנת זוגית ( סימי אקשוטי מאמנת זוגית באמת) שמדריכות אותו בדרכן המיוחדת החוצה מן המשבר. במהלך החיפוש המשותף של השלושה אחר הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים עוברים חוויות ומתחבטים בשאלות קיומיות כמו – החלפת זוגות , מיניות ואהבה אחרי שנות נישואין רבות , בגידות ועוד לא הזכרנו את הנושאים הנוספים שיכולים "לקלקל " קשר זוגי נהדר כמו כסף ,ילדים, החמה המתערבת או האבא של בעלך .
גירושין –נורות אזהרה וטיפים למשתמש
.
למה סקס גורם לנו למבוכה ואיך זה שהוא תמיד פותר הכול
??


המופע הינו אינטראקטיבי בו משתפים את הקהל לאורך כל הדרך , מעלים מתנדבים התורמים לצחוק ולאמינות של הדברים שנאמרים ומעצימים את הקסם והצחוק / הבכי השזורים יפה לאורך כל המופע.
כמו כן השכילו הכותבים – ניצן כהן ויוסי פרץ אבי לשזור משפטים וחוויות אקטואליות בתסריט הקבוע מראש מין הסתם מה שמגביר את האוטנטיות וגם את רעמי הצחוק באולם.

לאורך כל המופע , מתבשל על הבמה מרק – מרק ירקות מוקרם שהוא דימוי ברור לחיי הנישואים – המלאים בפריטים מפריטים שונים שחייבים להסתדר ביניהם כדי ליצור חיים/ קערת מרק אכילה וטעימה . ולצערנו יש ימים או תקופות ש בהם סיר המרק מתחמם כל כך ואף מגיע לרתיחה ולצערנו לפעמים אפילו  גולש. בסוף המופע מחולק לקהל המרק הטעים .


נהנינו מאוד מהמופע צחקנו , חשבנו וגם ניצלנו את ההזדמנות להציץ פנימה לבתינו . לקחנו מספר טיפים סוג של הוראות הפעלה שאומרים שיכולים לעזור לשמר ולחזק את האהבה בחיינו
ממליצה לכם ללכת.
בקרוב מופעים בקצרין , בת ים ועוד ועוד בכל רחבי הארץ.
https://tinyurl.com/ycasvd6j

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה