יום ראשון, 25 במרץ 2018

לרכב ליהנות לחיות


לפי התאריך היה אמור להיות עוד מעט חורף אבל בחוץ כבר אביב לגמרי . האמת לא היה לנו כל כך חורף בכלל השנה, מה שאומר שמהסתיו שהיא עונת מעבר עברנו די מהר לאביב שהיא סופר עונת מעבר. אבל השינויים האלה במזג האוויר לא מונעים מאיתנו לצאת לרכב.

כמו בכל שבת גם בשבת זו אנחנו יוצאים לרכוב על האופניים . יוצאים לרכוב הוא ואני לחיזוק הכושר סיבולת לב ריאה ולהנאה הגדולה שבביחד. מתכננים מראש מסלול בשטח בלבד עם עליות וירידות , נוף מוצלח , אורזים מעט פירות יבשים לחיזוק הכוח ויוצאים לדרך.

יש פעמים שאנחנו בוחרים לרכב לכיוון הים לאשדוד . מסלול מקסים העובר ליד נחל לכיש ובסופו מגיעים לחוף הים שהוא עונג שלם . יש פעמים שאנחנו בוחרים לרכב מזרחה לכיוון כביש 6 – ידעתם שיש מסלול כורכר נהדר לרכיבה לצד כביש 6! ממוצע הרכיבה שלנו הוא כ 35 ק"מ בשלוש וחצי שעות כולל עצירות פה ושם. האמת החלק הטוב ברכיבה הוא להגיע הביתה אחרי . מקלחת טובה וארוחה כיד המלך אין דיאטה אחרי הרכיבה .

בזמן הרכיבה על האופניים החשיפה לכל האבק והמעופפים מאוד גבוהה . למרות שאני רוכבת עם משקפי שמש רחבות זה לא עוזר ! את הבוקר שלאחר הרכיבה אני מתחילה עם ריסים דבוקים ועיניים מאוד אדומות . לאחר שאני שוטפת פנים ומציצה על עצמי במראה אני רואה כמה העיניים קטנות ואדומות ויודעת כי נכון לי יום עם גירודים הגורם לי לאי שקט וחוסר סבלנות בולט.

חברה קרובה ראתה ובמיוחד שמעה את תלונותיי הרבות כמה קשה לי אחרי הרכיבות . בשיחה שאלה אותי את שאלת מיליון הדולר ... טיפות עיניים כבר ניסית? כאשר משתמשים בטיפות לעיניים יבשות הן מעניקות לחות וסיכוך לעיניים לאורך זמן וכך מקלות על המצב. חכמה החברה שלי ! אבל איזה טיפות עיניים? אמרה שהיא כבר תקופה משתמשת בטיפות העיניים של בפנטן..  הטיפות ללא חומרים משמרים ומתאימות גם למרכיבי עדשות מגע.


אז החלטתי לעשות ניסיון עם בפנטן טיפות עיניים. הטיפות נותנות לי תחושה של רגיעה והקלה , לחות וסיכוך לאורך זמן ומרגיש לי שהעיניים שלי הרבה פחות יבשות. יש לי הרגשה שאני רואה צלול יותר. האמת הוקל לי . אני משתמשת בטיפות עיניים האלו , ממש נוח לי לקחת אתי את הבקבוקונים הקטנים לשימוש חד פעמי כשאני יצאת מהבית במיוחד לרכיבה על האופניים משתמשת וזורקת. כמה פשוט, ככה גאוני.





4 תגובות: