יום חמישי, 15 במרץ 2018

ד"ר דבור - מוצרי קוסמטיקה


אם אתם נמצאים באזור שמורת הטבע הר מירון במהלך הטיול המשפחתי ממליצה לכם להיכנס לכפר הדרוזי בית ג'אן.
בנוסף לאוכל הנהדר המתבשל שם ממליצה להיכנס לביקור במעבדות ד"ר דבור .במקום למדו לשלב ישן וחדש – טכנולוגיה חדשה עם מסורת של הרבה שנים של הקשר עם הטבע ליצור מוצרי קוסמטיקה נעימים .
ביחד עם אירוח נהדר של חליטת צמחים ייחודית , נוף נהדר אוויר נקי ושקט הרבה שקט תכירו את הקרמים הטבעיים במיוצרים מחומרי טבעיים ללא פרבלים , ללא אלכוהול וללא שמן מינרלי המעניקים לעור תחושה נהדרת.
סדרה שלמה של מוצרים איכותיים וייחודיים. כל מוצרי ד'ר דבור מבוססים על רכיבים צמחיים וטבעיים, אינם מנוסים על בעל חיים, ללא כימיקלים מזיקים, המשלבים מסורת  גלילית של מאות שנים לצד יתרונות הטכנולוגיה המערבית. במוצרים שולבו שפע של צמחי מרפא שגדלים בגליל ועוזרים לשמור על מראה העור, לעודד תהליכי אנטי אייג'ינג והתמודדות עם מחלות עור שונות. מבחר מוצרי ד'ר דבור זמינים מעתה גם בבתי מרקחת פרטיים
אני התנסתה בקרם לחות יום שמעניק חיוניות ורכות לעור בריח עדין מאוד. מרחתי את הקרם על העור לאחר ניקוי בחלב פנים המיוצר מפרחי ההר שגם הוא ללא פרבלים וללא אלכוהול . היות חומרי קוסמטיקה אלה על בסיס טבעי חשוב לי מאוד כי אני סובלת מעור רגיש .
הסדרה מכילה מוצרים מאוד מעניינים כמו סרום מתיחה מחדש על בסיס מי צמחים, קרם עיניים עשיר, קרם נגד קמטים וקרם הבהרה – שמאוד מעניין אותי לנסות


שעות פתיחה – כל ימות השבוע  10:00 -16:00
www.drdabour.com


תגובה 1: