יום שני, 7 במאי 2018

חווית סטנד אפ על הדרך – ברכבת


כאחת שנמצאת לא מעט על הכבישים בנסיעות . חורשת את הפקקים, או יותר נכון עומדת בפקקים ההולכים וגדלים מדי יום . אני מחפשת על בסיס קבוע דרך או יותר נכון מסלול בריחה קצר יותר, מהיר יותר , נוח יותר להגיע למחוז חפצי.
הרכבת היא פתרון לא רע בכלל. אני כל כך אוהבת לשבת עם ספר במזגן הנעים ולהציץ דרך החלון בכל הנהגים העומדים בפקקים בדרך אל או מהכרך הגדול.
רוב הנסיעות עוברות עלי בשקט .... שקט יחסי , אם הגברת היושבת בשורה לפני לא החליטה בדיוק עכשיו לדבר בקולי קולות עם הבת שלה או החייל היושב מאחורי לא רב בדיוק עם החברה שלו ומדבר בספיקר של הטלפון כמובן. אז לרוב הנסיעה עוברת בשקט בין קריאה לנמנום יחסי ... אבל לא הפעם !
הנסיעה  שלי אתמול מתל אביב לבאר שבע  הייתה שונה,  כל כך שונה מהרגיל  . בכניסה לרציף הרכבת הייתה קבלת פנים שמחה , אנשים נשנשו מאפים שונים ושתו שתייה קרה .
עליתי על לקרון הרכבת שהיה מקושט בווילון אדום כבד כמו זה שיש באולמות תיאטרון מפיות לבנות על השולחנות הקטנים ועוברים דיילים ומחלקים בירה , מים וגם חטיפים – הולך להיות כאן שמח חשבתי לי.





ואכן היה שמח ואפילו מאוד . סדרו לי ערב סטנד אפ ברכבת – בן בן ברוך המוכשר ושלומי קוריאט המצחיק ביותר נתנו הופעה נהדרת . כל אחד הופיע כ20 דקות .
מרכז הקרון היה לבמה מאולתרת בה הם עמדו והצחיקו , חלקו מחייהם – סיפורי הורים צעירים , נשואים טריים וכדומה. כמובן ששיתפו רבות את הקהל כדרך סטנדאפיסטים – כמובן שצחקנו יחד על תושבי בת ים, ועל נשים בהריון , על מזג האוויר ועל מה לא.
הנסיעה עברה מהר בהנאה רבה. רכבת ישראל ממשיכה להפתיע את נוסעיה, התברר לי שפעילות ייחודית זו אינה הראשונה בעבר הייתה נסיעה ברכבת שכללה גם ארוחת שף.
כדי לנסוע ברכבת בקרון עם הופעת הסטנד אפ היה צורך להירשם מראש ולשלם 40 ₪ . לדעתי קבלתי הרבה יותר – פינוקים והופעה קורעת מצחוק..... היה שווה !
תראו בסרטונים כמה נהנים נוסעי הרכבת . אנשים נקרעו מצחוק - ובצדק היה נהדר.
ממתינה לגלות מה ימציאו לנו ברכבת בחודש הבא אם שואלים אותי אז....  אפשר להזמין מופע קסמים ?


שלומי קוריאט ההורס - מספר על מעלליו וההתמודדות עם אשא בחודש תשיעי
בן בן ברוך מצחיק ללא גבול מספר על חוויותיו של אב צעיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה