יום רביעי, 9 במאי 2018

המירוץ לתיק המדליק לבית הספר




אני כל כך ממתינה כבר לתקופה שלפני תחילת שנת הלימודים .ההכנות , החיפוש אחרי הקלמר המושלם , אחרי תיק בית הספר הנוח והמדליק ביותר . אוהבת במיוחד את כל  מוצרי הנייר ממותגים וכל מני הפיצ'פקס לבית הספר. משנה לשנה העושר והמגוון גדל וממש קשה לבחור. הימים שלפני חזרת הילדים לבתי הספר בעיני ההורים נתפסים כסיוט הלחץ של ההתארגנות – תיק חדש , קלמר מיוחד סט טושים חדשני .
אני תמיד עושה פרצוף של סיוט אבל האמת ( ואל תגלו ) אני מתה על התקופה הזו ! הצורך ללכת שוב ושוב למשש לראות לגעת בכל המוצרים החדשים בחנויות – עושה לי את זה .
אז השנה העונג התחיל לי קודם – יש ! השתתפתי בתערוכה של חברת פלפוט, מהוותיקות בארץ בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, השיקה השבוע את הקולקציה החדשה לקיץ 2018/19.


במתחם גדול ומרווח בעיצוב יפה הוצגו עשרות מותגים בשלל עיצובים וחידושים לצד עיצובים מקוריים של אמנים מקומיים . הרבה מוצרים המעוטרים בדמויות מוכרות מעולם הילדים מסרטי דיסני הפונים לבנים ולבנות לפי הגיבורים . לגדולים ניתן למצוא את מיקי מאוס (החוגג השנה יומולדת 90!!) דרך דמויות דיסני האהובות אלזה, ואנה, הנסיכות, קארס, Star wars, וכן דמויות מארוול – ספיידרמן והנוקמים . הקטנטנים יהנו מ סמי הכבאי, מפרץ ההרפתקאות, מטוסי העל, קבוצת מכבי תל אביב, הלו קיטי. השנה גם בני הנוער יוכלו למצוא את עצמם בין העיצובים המיוחדים ועכשוויים כמו החד קרן הגולגלות  , סמיילי, קבוצות הכדורגל  פירטים ועוד


בלטו ביופיים בעייני  מוצרי נייר נהדרים , מכשירי כתיבה, כרטיסי ברכה, יומנים ולוחות שנה הכול  בעיצובים טרנדיים מחד וגם אחרים המחזירים את אווירת הרטרו בעיצוב פרחוני עדין.
המגוון והעושר של המתנות לכל כיס היה מרשים . תיקים ליום יום ולים , לוחות שנה , יומנים יפהפיים ועוד.
האמת רציתי כמו תמיד להגיע עם עגלה גדולה ולקחת הכול הביתה.


לדעתי לפני תחילת שנת הלימודים הקרובה לילדים יהיה מאוד קשה לבחור את הקלמר האהוב והמחברת הנכונה מתוך המגוון העשיר של פלפוט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה