יום שני, 28 במאי 2018

יצק יוצא לדרך חדשה



לפני כמעט 10 שנים גמלה בליבי ההחלטה לעשות שינוי. לעזוב את המקצוע אותו למדתי ובו עסקתי כעשרים שנה ולצאת לדרך חדשה . דרך של עצמאות מאתגרת אינטנסיבית ומהנה במיוחד. לפני 10  שנים לא היו הרבה אמיצים שבחרו בעיניים פקוחות לעזוב את סיר הבשר – המשכורת המובטחת , רכב המנהלים והנסיעות הדחופות לחו"ל ולפתוח בקריירה חדשה . להיות חדש בתחום , לא מוכר זה חלק לא קל בעשיה. היו ימים מאוד מורכבים ומאתגרים וגם היום ממשיכה להשקיע ולהיאבק אבל טוב לי וזה מה שחשוב  .
בעבר הייתי דיי יוצאת דופן באומץ, בהחלטיות לעשות את השינוי, היום זה שונה . אני שמחה לראות לא מעט אנשים סביבי אמיצים ויצירתיים שמחליטים לקחת את חייהם בידם וללכת עם הלב. לעשות את השינוי. עוזבים מקום עבודה , הולכים ללמוד מקצוע חדש ופותחים עסק פרטי שלהם . כזה הוא יצק . בחור שהגיע לגיל 40 , עבד במוקדי שירות לקוחות , ניהל אנשים והחליט שזהו זה . הוא רוצה ללכת עם הלב ולהתחיל לאפות.

יצק למד קונדיטוריה במכללת השף והיום הוא עושה את צעדיו הראשונים כעצמאי .
אופה עוגות מעוצבות לאירועים ומקיים סדנאות בישול לילדים ומבוגרים בבית שלו בגדרה.
הוזמנתי להשתתף בסדנה של יצק בה אפינו חלות , לחמניות  עוגת קראנצ ופוקצות.
יצק נעים ומסביר פנים פתח בפנינו את המטבח ואפינו ביחד.



כל אחד הכין בצק אחד , לש חתך ויצר את הלחמניות , העוגות שמאוחר יותר חולקו לכל משתתפי הסדנה. ההתנסות  בהכנת בצקי שמרים מסוגים שונים הייתה מעניינת ומעשירה. היה מעניין ונעים. הריח במטבח היה משגע – אין כמו ריח של בצק שמרים שנאפה – ריח של בית.
מהסדנה יצאנו עם בטן מלא וידיים מלאות מלאי תוצרת אפויה הביתה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה