יום שני, 19 באוגוסט 2024

חוויה בבירה – פסטיבל חוצות היוצר 2024

 הפסטיבל הבינלאומי חוצות היוצר מציע חוויה יוצאת דופן בבירה ירושלים. למרות הכול הפסטיבל מתקיים זו השנה ה 48 במיקומו המושלם כתמיד. במתחם חוצות היוצר בבריכת הסולטן, אל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה והיפה. גם השנה הגענו ליהנות מהחוויה הכי ישראלית. 

ירושלים של זהב צילום איריס לוי

שפע הופעות חיות תצוגות אמנים ישראלים והאווירה הירושלמית המיוחדת. השנה משתתפים אומנים ואמנים רבים מישראל המציגים את יצירותיהם בלמעלה מ-80 דוכנים, הכוללים את מיטב עבודות של מגוון אמנים ישראלים מדרום ועד צפון: ציור, קרמיקה, צורפות ותכשיטים, אריגה וטקסטיל, יודאיקה, צעצועים, אומנות בטכניקות מעורבות, עבודות עץ ועוד.

מארגני הפסטיבל שמו לעצמם משימה לשלב כמה שיותר אומנים מאזורי העימות בצפון ובדרום

באופן יוצא דופן השנה שולב בינות לדוכני האומנות מסלול חווייתי הכולל מייצגים ויזואליים דיגיטליים שנוצרו בטכנולוגיות מתקדמות (מסכי LED, הקרנות דיגיטליות, אשליות תלת-ממד וכלי בינה מלאכותית) שהפכו את החלל הפתוח לפארק חוויות חדשני ולא שגרתי המטשטש את הגבולות בין מציאות לדמיון.


צילום איריס לוי

כמובן אין מסיבה ראויה / פסטיבל שווה בלי מתחם קולינרי ראוי, גם בפסטיבל השנה מיטב מסעדות ירושלים בניצוחם של שפים מובילים הציבו דוכנים בהם מוגשות מנות משובחות. מעורב ירושלמי במספר וורסיות, מנות אסייתיות שוות , סלטים למיניהם וכמובן גם פיצה, פסטה ומתוקים שווים. במרכזו של המתחם הקולינרי מוצב בר ענק המציע בירה יין ומשקאות קלים אחרים.

אין על מעורב ירושלמי צילום איריס לוי

באן במילוי בשר מפורק - טעים ! צילום איריס לוי

במתחם הפסטיבל מתקיימות גם הופעות של אומני רחוב, אקרובטים , זמרים וגם רקדנים. שווה לבקר בבית הקפה " קפה תו" המנוהל על ידי אור שוקרון הקונדיטורית הנהדרת משדרות. אור מגישה במקום מאפים נהדרים . פעמיים בערב מתקיימות במקום הופעות בנות כשעה - הקהל מוזמן.


בנוסף למתחם האומנות והקולינריה כמדי שנה מתקיימות הופעות חיות נהדרות  של טובי המוזיקאים בארץ לחיזוק הרוח - בסימן "מוכרחים להמשיך לנגן"!

אנחנו היינו בערב בו הופיעו רמי וריטה בהופעה מרגשת במיוחד.



הופעות מתקיימות מדי ערב

על  הבמה המרכזית בבריכת הסולטן מדי ערב החל מהשעה 21:00 (ובמוצ"ש בשעה 22:00)

17.8 - החברים של נטשה - 22:00

18.8 - שרית חדד \ טיפקס (שני אירועים נפרדים) - 21:00

19.8 - אושר כהן - 21:00

20.8 - הודיה מארחת את שרק - 21:00

21.8 - יהודה פוליקר ותיסלם - 21:00

22.8 - שלומי שבת \ הפרויקט של רביבו (שני אירועים נפרדים) - 21:00

24.8 - דני סנדרסון \ התקווה 6 (שני אירועים נפרדים) - 22:00

- איתי לוי \ נסרין (שני אירועים נפרדים) - 21:00 25.8

ועוד לא אמרנו מילה על האוויר הקריר והצלול הסובב את המתחם והמראה יוצא הדופן של חומות ירושלים המוארות . צאו לבקר בירושלים – מומלץ !!

אם כבר עלים לירושלים מאוד ממליצה לבקר גם במוזאון האינפיניטי - חוויה נהדרת לכול המשפחה. אור צליל וצבע מוזאון שבו מותר ואפילו מאוד מומלץ לגעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה