יום שני, 19 באוגוסט 2024

מוזיאון הINFINITY בירושלים. במוזיאון הזה מומלץ לגעת

 מוזיאון האינסוף נפתח בעיר האינסופית - ירושלים .

חוויה יחידה במינה במדינת ישראל והאמת בעולם – מוזיאון הINFINITY   תערוכה הסוחפת את כל החושים מאוד מתאימה לכל המשפחה. חוויה של אור, צליל ומגע אינטראקטיבי העוטפת את המבקר מכל הכיוונים. חוויה מהפנטת של מסע לעולמות הדמיון, וזאת באמצעים חדשניים ואווירה שסובבת את המבקרים מכל כיוון.

מוזיאון אינפינטי הינו מיזם ראשון מסוגו בארץ כולו תוצרת הארץ אותו יצרו יחד שלושה יזמים  מעצב התאורה – דקר אזולאי , שי בונדר מעולם הוידאו שחברו לזברה הפקות ויצרו יש מאיין את התערוכה. דקר מסביר " באנו עם גישה חדשנית לתרבות ולאומנות המציעה למשפחות לעבור חוויה רחבת היקף, המשלבת אומנות פיסול, תאורה וידאו ואפקטים ויזואליים מיוחדים" "היה לנו חשוב ליצור את המיצגים כאן בארץ. אנחנו רואים חשיבות עליונה לתת לקהל מנוחה אומנותית זו בתקופה המורכבת בה אנחנו נמצאים"

התערוכה בנויה מ 8  חללים היוצאים ממתחם מרכזי. במתחם זה מקבל את פני הנכנסים סוג של יצור/ חייזר ענק שהינו בעצם רקדנית אינטראקטיבית המגיבה לתנועה של כל מי שמתקרב בשינוי צבעו, עפעוף עיניים ועוד

חלל הכניסה המרשים .צילום איריס לוי
בכל מתחם חווים המבקרים חוויה שונה וייחודית המקיפה אותם ב 360 מעלות

חלל הכדורים הקינטיים – כדורים מוארים אשר נעים בקצב המוזיקה עולים ויורדים מהתקרה, לצד קיר תאורה המגיב לצלילים ולמגע . החלל מזמין להתבונן בכוחות בלתי נראים, ולחוש את האנרגיה המזומנת מתוך המוזיקה שמקיפה אותנו.

חלל המסכים האינטראקטיביים – מסכי מגע ענקיים המגיבים לכל תנועה, מזמינים לתקשר עם הדיגיטלי בצורה בלתי אמצעית. זה הקשר בין המציאות הווירטואלית לזו הפיזית, ולהבין את גבולות האינטראקציה האנושית.

חלל קרני האור – כאל אחד יכול להיות מתחת לאור הזרקורים. ברגע שגוף חותך את קרני האור בחלל זה, האור משתנה והרמוניה מוזיקלית נולדת. החלל מעורר מחשבה על הקשר בין מגע וצליל תוך כדי הרמוניה טבעית ממש עושה חשק לרקוד. מבוגרים וילדים מרקדים בסיבוב תך התמכרות שלמה למוזיקה ולאור.


חלל קרני האור צילום איריס לוי
חלל המראות והמוזיקה – האובייקטים והמראות בחלל יוצרים תחושה של מועדון ריקודים.

חלל המראות צילום איריס לוי



חלל עונות השנה – הקרנה בת 360 מעלות של מחזוריות עונות השנה, שמזכירות לנו את המעגלים הטבעיים של הזמן ואת החיבור שלנו לטבע.

חלל מבוך המראות –מבוך אינסופי שבו הדמות של הצופה משודרת עם אפקטים מיוחדים. החלל מזמין  לאבד ולהתמצא מחדש בתוך השתקפויות של עצמכם, ולשאול את השאלה: מי אני באמת

חלל כדורי הכסף – חלל בו פזורים עשרות כדורי כסף בגדלים שונים המאפשרים חווית משחק כדור מושלמת.


חלל כדורי הכסף צילום איריס לוי
בכל החללים פזורות כורסאות בד רכות המאפשרות רגיעה / מנוחה וזמן לספיגת התחושות. המתחם כולו ממוזג מצוין כך שזה עוד ייתרון גדול – מפלט ראוי לימי הקיץ החמים.

מאוד ממליצה להגיע לבקר גם בפסטיבל חוצות היוצר המתקיים גם הוא בימים אלה בעיר.

יש לרכוש כרטיסי כניסה מראש. כל כרטיס מקבל שעת הגעה מדויקת כל זאת כדי למנוע צפיפות במוזיאון שעלולה לפגום בחוויה

כתובת: דרך דוד בנבנישתי 1 היכל הפיס ארנה, ירושלים

שעות פעילות

  • תאריכים ושעות פעילות במתחם: 14.8-31.10
  • שעות פעילות: בחופשת לימודים - 9:00-21:00
  • בימי לימודים 16:00-21:00.
  • ימי שישי 9:00-15:00

מחיר: 114 ₪ לאדם. הטבה למחזיקי כרטיס ירושלמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה