יום שני, 24 ביוני 2019

אלוורה - פצצה של בריאות

שולה שחם מלכת האלוורה

קוסמטיקה אינו התחום שלי . אני מבינה בלא מעט תחומים , אולם הקוסמטיקה אינו אחד מהם . אני יכולה להעיד על מוצר רק מהתנסות אישית . אחד הייננים המוערכים בעולם סיכם פעם את נושא טעימות היין שנערכו באחת התחרויות הגדולות באומרו " כדי לשפוט יין לא צריך להבין בכימיה של היין   , בדרך הכנתו או בדרך אכסונו כל מה שצריך להבין זה  - טעים לא טעים ותו לא ! " כך אני עם קוסמטיקה – מתנסה  בקרם פנים חדש ו..... לא חשוב הכימיה וכו' כל מה שבודקת זה נעים לי או לא נעים לי אחרי השימוש בו.
את שולה שחם הכרתי לפני מספר חודשים בביקור בערבה . שולה ובן זוגה הם מראשוני המתיישבים בעין יהב . לפני יותר משלושים שנה הם הקימו את ביתם ושתלו את מטע האלוורה הראשון בארץ. צמח האלוורה הוא צמח מדברי לא מפונק הזקוק למעט מים והרבה שמש. המטע  גדל והתפתח  והיום הינו מטע האלוורה המסחרי היחידי במזרח התיכון. שולה מספרת באהבה רבה על התכונות הייחודיות של צמח האלוורה." מהאלוורה של משפחת שחם מפיקים מוצרים קוסמטיים, אשר תהליך ההפקה שלהם מקנה להם כמה יתרונות בולטים בהשוואה למוצרי אלוורה אחרים: הם גדלים בשיטות אורגניות, העלים שלהם מכילים ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים, והנוזל שלהם מגיע לפס הייצור בתוך 72 שעות מקילוף העלה".
בית האלוורה
צמח האלוורה פצצה של בריאות

שולה מכירה לי את המוצרים הקוסמטיים המיוצרים מהצמח - ג'ל אלוורה, מסיכות, קרם פנים, מוצרי שיער ועוד . קניתי לי קרם פנים עשיר במיוחד וגם סרום עיניים שהוא מוצר חדש . קרם הפנים נהדר לי , לאחר מריחתו הקרם משרה הרגשה נעימה מאוד בעור הנשמרת לשעות ארוכות ללא תחושת הזעה או כבדות.  גם סרום העיניים נעים , נוח מאוד לשימוש . מפחית נפיחות ומקטין את הקמטים  מסביב לעיניים.
מאוד ממליצה להגיע לבית האלוורה בדרך לאילת . מרכז המבקרים הוא הרבה יותר מחנות לממכר מוצרי אלוורה. זוהי נקודה מצוינת ומעניינת לעצור למנוחה. לקבוצות ניתן סיור חווייתי (ללא תשלום) המספר את סיפור ההתיישבות החלוצית בלב הערבה – חקלאות היצוא המדהימה שהתפתחה באזור ללא מים, חשמל, כבישים ואנשים, שיטות הגידול והמחקר, פיתוח משק המים ועוד.
הסיור כולל נסיעה לתצפית מרהיבה להיכרות עם חקלאות עין יהב . מגיעים לחממות הפעילות והמוריקות  וגם צופים  במדבר הריק של ירדן מנגד. בנקודת התצפית שומעים סקירה על גבולות השלום עם ירדן, על מקורות מים נוספים ועל גידול צמח האלוורה. לאחר הסיור, חוזרים למרכז המבקרים ונהנים מהתנסות והסברים על המוצרים. אורחים יחידים וקבוצות מתקבלים בברכה ונהנים מהסברים על הצמח ומוצריו. בתום הביקור אפשר לרכוש את המוצרים במחירי מפעל. 
ניתן ליצור קשר דרך האתר www.justaloe.co.il לתיאום ביקור במרכז המבקרים בית האלוורה: שולה 052-3666018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה