יום שני, 24 ביוני 2019

סדנת תכשיטי טקסטיל

סדנת תכשיטי טקסטיל


מפה רקומה , חולצה , שטיח את כל אלו יוצרים מבדים – יצירות טקסטיל אבל תכשיטים מבד ?! בזה עוד לא התנסיתי וגם לא ענדתי.
הוזמנתי להשתתף בסדנה ליצירה עצמית של תכשיטי טקסטיל אצל איווט המקסימה. אני מגיעה ביום שישי בבוקר לסטודיו 7 של בת שבע בפתח תקווה . חלל מדהים של יצירה נפתח ברגע שפתחתי את הדלת – אולם גדול ומואר מלא ביצירות וחומרי גלם . עיני נפלו מיד על השולחנות העמוסים בגלילי בדי טריקו במאות צבעים . מודפסים , חלקים עבים ודקים . במרכז השולחן הראשי סלסלות רבות עם אין סוף חרוזים בצבעים , גדלים וחומרים שונים . לכל משתתפת הוכן "קיט" קטן עם מספריים , מחט מיוחדת ודבק שיותר מאוחר הבנתי שקיט זה הפך להיות חברי הטוב למשך 3 השעות הקרובות.
איווט המיוחדת מקבלת את המשתתפות בחיוך גדול ומזמינה את המשתתפות להתכבד בלחם טוב תוצרת בית מטבלים וקפה – עונג.
איווט מלכת הטקסטיל


מתחילות ממש בזמן – אחרי הסבר מפורט והדגמה מדוקדקת של תהליך העבודה אנחנו נשלחות להתחיל ללקט את החלקים למחרוזת שלנו – איזה צבע מרכזי , מה הולך אתו , איזה חרוז , איזה הדפס מתאים . איווט מאפשרת לכל אחת לזרום עם הטעם שלה תוך מתן הנחיות עדינות – " אני ממליצה לך לשלב את זה ....  נראה לי שיתאים לך הבד הזה.... – הכול בטעם וללא לחץ.
בגוונים של צהוב

בירוקים
יוצרים חרוזי בד
בסגולים

שלב סגירת המחרוזת הוא השלב בו כל המשתתפות זקוקות לעזרה – איווט המודעת היטב לצוואר הבקבוק העתידי ומיד אומרת למשתתפות " אל תמתינו לי , תסדרו את התור למי אני מגיעה ובינתיים תכינו מחזיק מפתחות , עוד מחרוזת ". נדיבותה של איווט רבה ומוערכת . כל משתתפת יצאה עם שתי מחרוזות לפחות . 
שילובי הצבעים ומגוון החרוזים יצרו מחרוזות מהממות . לכול אחת היה הייחוד שלה - לא היו שתי מחרוזות שוות .
הסגולים מאירים את הפנים
הצהובים מעשירים את החולצה
כל כך מגוון
היה נהדר בסדנה
אחת המשתתפות הזריזות הספיקה אפילו להכין 4 מחזיקי מפתחות לכול הגננות בגן של הילדים.
מאוד נהניתי בסדנה ואני מאוד ממליצה לכן לעשות לכן שישי מלטף שכזה בסדנה של איווט 
איווט עושה סדנאות בכל הארץ צרו קשר כדי להירשם לסדנה הקרובה 0542353932

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה